I am so happy to say I have found a plumber I can trust to do good work for a fair price and who is responsive.  Ben (owner) of Bayz Plumbing is experienced, prompt and professional. He gets right back to you to schedule a time, lets you know if he is running a few minutes late. He installed a new toilet for me: bought it, picked it up and installed it, removed the old one. Even anticipated I might want a self closing and had one on hand. He was right... I totally did want one but hadn't thought to inquire about it. That's the kind of small, thoughtful service that makes a good experience even better. Throughout the entire process, he was as tidy as could be, keeping the work space clean, taking care to cover his shoes for the carpet. Even his tool bag is tidy - a good sign in my book. Ben enjoys what he does and it's reflected in the quality of his work and customer service. Highly recommend.
Friday a.m. we discovered a water line leak in the front yard, we called Service Line Warranties to fix it, sent a man with a shovel. He dug a huge hole, said we would need to cut down our 30 plus year old Oak to repair the leak??? Roots were in the way, and still would be, asked what we were supposed to do in the meantime, replied nothing we can do. Called Rescue Rooter next, they sent Gary Saturday. He dug another big hole by our meter and said they wouldn't work on old Quest lines. $5187.00 to replace water line, told them needed more opinions. Gary left, and didn't fill in the hole he dug, neither did SLW! Mr. Rooter sent Carlos out Sunday a.m. He said he would repair the line, hopefully before the rain. I thanked him, we had been without water since Friday a.m. Of course the rains came as he was still trying to locate the leak which he thought was directly under the tree. He should have left then, can't find water leaks in the rain.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.

We called Mr. Rooter because we had a leak from our kitchen sink and they responded quickly to my surprise. Mike Farnsworth shows up and gets right to work and doesn't give us an estimate for the work before he started. He ended up replacing a broken pipe in our basement that took 15 minutes and he plunged our tub and sink as well. He wasn't even here for an hour and he charged us $650 dollars! We refused to pay that much because it wasn't reasonable, so he took us to court and he ended up lying in front of a magistrate claiming he worked for 2 hours and did all these repairs, even though after he had left the sink was still leaking and the drains did not work at all!

Plumbing Service

×