“Excellent service, we had frozen pipes, we called and they arrived within 1/2 hour. Suggested we heat a certain area of the house to help defrost the pipe. Called the next morning letting them know it did not work. They arrived within 2 hours…….he explained every step of the way. After several hours we had water! I highly recommend this company!! We will definitely call them again.”
After going through another company who didn't know much about residential water heaters and basically scammed us I decided to call Bayz plumbing and I wish I called them first.  We called on a weekday during 6 or 7 pm and left a message and Benjamin called us back within minutes after leaving a message.  I told him what our problem was with our heater (Kept having to turn the water heater off and on as the hot water kept turning off all the time and after awhile there was no hot water at all) and he helped us over the phone.  Benjamin came over the next day to look at our Rheem water heater and let us know exactly what was going on and told us to call the company to order the necessary parts.  As soon as the parts came in we had Benjamin come back over to install everything (my husband and I didn't want to try and attempt and possibly fail so why not hire the professional) and he did it so fast! He gave us helpful information so it wouldn't happen again.  I can honestly say that Benjamin at Bayz plumbing was very helpful with useful information and knew exactly what he was talking about! I will recommend Benjamin at Bayz plumbing for their outstanding service and being very honest and not trying to rip us off unlike other companies.

Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
Most plumbers wont mess with the septic tank. We deal mostly with components inside the house. Did you have a vent pipe in the yard (often looks like a candy cane made of PVC) before the repair but not after? If all he did was replace the line it shouldn't cause a smell inside the house. All plumbing fixtures inside the house should have properly functioning traps. Those traps would create and maintain a water seal against the sewer gases. You should have at least one vent through the roof to equalize pressures within the drainage system. This prevents positive pressures within the system (caused by fixtures discharging into the lines, ie toilet flush) from pushing gas out through the traps, and negative pressures (the waste in line will pull air behind it like your finger over the end of a straw) from sucking water out of the traps.
Temperature Control Mechanical Service is a Virginia Heating, Cooling, Plumbing, Electric, Air Conditioning, heat pump, and furnace repair, service, replacement, maintenance, and remodeling Company located in Hanover County. Temperature Control employs only the best plumber or technician for plumbing repair, air conditioner repair, heat pump repair, and furnace repair as well as all air conditioner replacement, furnace replacement, heat pump replacement, water heater replacement, and boiler replacement Hanover VA, Henrico VA, Richmond VA, Mechanicsville VA, Colonial Heights VA, Glen Allen VA, Ashland VA, Aylett VA, Beaverdam VA, Bumpass VA, Dutton VA, Louisa VA, Manakin-Sabot VA, Midlothian VA, and Sandston VA. So when you ask to find "A good Heating, Cooling, Plumbing, Electric, Air Conditioning, heat pump, and furnace repair or service company near me," you've come to the right place. To set-up a repair service estimate or replacement estimate, call (804) 752-2757. Temperature Control services all furnace, AC, filter, heat pump, boiler, and water heater brands including York.
My wife and I recently moved into our first home that we have bought. The sink in the kitchen had been slow to drain and got clogged after a month. I tried to get help from a local Renton plumber (he who shall not be named) and he was garbage. Mr. Rooter easily unclogged my kitchen sink line that was backing up into my tub. This was such a source of anxiety for a week or so. Nate Cervantes was the technician. He was courteous, knowledgeable, and worked clean. He even cleaned up some of the mess the previous guy made a week before. $607 to use a snake with a water jet tip to dislodge all the gunk from the previous resident (and the remaining few straws we placed on the camel's back.) I cook every night, so this was super important and nerve wracking to me. It was a lottle pricey, but worth it to me. The last guy failed to unclog the pipes and suggested a $1400 repipe, and that didn't include having to close the wall back up. That was after 30 minutes of getting nowhere. Nate is a gem and deserves a raise. Thank you so much!
Need a plumber to add to your network? There is one name in Evansville you can count on for 24/7 emergency help: Bud’s Plumbing & Repair Service! Enjoy fast turnarounds, top notch workmanship, and competitive pricing. Everything we do is transparent so there are never any surprises. Call us today at (812) 618-9638 to discuss your plumbing needs and be on your way to better indoor comfort in no time!
No job is too large or small for our plumbing contractors at Service Professor. Our fully licensed and insured Michigan plumbers stand ready to do the job. Let us show you what it means to have a fully trained technician undertake all your plumbing repairs. Enjoy the difference that quality parts and well-stocked vans can have in quickly solving your plumbing problems.
Update - I received an apology and gave the company a second chance. The team sent out were friendly, timely and knowledgeable. Called for what may or may not have been a minor job. Appointment made for the following day. It was then rescheduled. Another appointment made and again I received a call seeking to reschedule whilst I was at home waiting for them to appear. Although I'm a stay at home Mom I still don't appreciate waiting around for hours when I could be out doing something fun with my sons. Especially as this was the second time and there was no apology. Not impressed in the slightest. Shoddy service of the highest
Let the experts from Master Rooter Plumbing improve convenience, efficiency, and dependability of your residential or commercial plumbing components through top quality products, innovative technology, and exemplary job performance.  We take the work, worry, and mess out of the most difficult and damaging situations with prompt scheduling, punctual arrival, organized job sites, and 24/7 Emergency Plumbing Service throughout Boise, Eagle, Kuna, Meridian, Nampa, Caldwell, Twin Falls & Burley, ID.
They came out for a running toilet complaint. I was told that the fill valve needed to be replaced, that the toilet tank had to be taken off, & all parts inside needed to be replaced. I was quoted $272.00. Yes I am a woman, but a stupid woman I am not! A brand new toilet can be purchased for $119.00. I called someone else. It turned out to be a leaky flapper ($8.00 part) & it took 5 minutes... $40.00 charge!!! Shame on Mr. Rooter for trying to take advantage of a woman… Beware.

They came out for a running toilet complaint. I was told that the fill valve needed to be replaced, that the toilet tank had to be taken off, & all parts inside needed to be replaced. I was quoted $272.00. Yes I am a woman, but a stupid woman I am not! A brand new toilet can be purchased for $119.00. I called someone else. It turned out to be a leaky flapper ($8.00 part) & it took 5 minutes... $40.00 charge!!! Shame on Mr. Rooter for trying to take advantage of a woman… Beware.
A representative came to my home because of sewer problem. He told me they don't do septic tanks and that's the problem then tried to charge me $498 for a visit which took only one hour. He only ran the line, but was unable to fix the problem. After I threaten to report them to the Better Business Council, he reduced the fee to $198. Then, he told me to get a membership which we be $298 and I can get 15% off next service. He then told me to call him after the septic company cleans the tank and he will run a jetser for $950, but he would give me a $15 discount.
WE GLADLY ACCEPT THESE MAJOR CREDIT CARDS Experience, Quality, Reputation NC License #10955 Welcome to Jimmy’s Plumbing & Repair We have whatever you need to cover your plumbing needs from residential to commercial service to new commercial construction. No job is too small or too large for our team of licensed and trained “Crack-Free Plumbers”. Whatever your needs may be, Jimmy’s Plumbing & Repair will go above and beyond to maintain the highest standard for you. We proudly serve the High Point, Greensboro, and Winston-Salem areas as well as the surrounding cities and towns. WE ARE COMMERCIAL GRADE Quick and professional response crews, commercial as well as residential repairs and installations, knowledgeable and dependable staff, with your satisfaction guaranteed!
Our plumbing repair services are second to none. Custom plumbing repair and other plumbing repair projects require skill, expertise, and experience, and our licensed plumber repair techs have all three. For leaking pipe inspections, plumbing system maintenance, and all kinds of Utah plumbing repairs, Any Hour Services is the only call you need to make. For more Utah plumbing repair information or FAST, FRIENDLY PLUMBER REPAIR SERVICES, please give us a call!
I had an outside drain plugged up and called Mr. Rooter on a Friday afternoon and they scheduled a service tech the following morning. Ryan showed up on time, took a look at the issue (tree roots as I suspected) and provided an estimate before starting any work. Ryan was courteous, professional, and knowledgeable. He took his time to make sure the roots were thoroughly cleaned out which I appreciated. I would not hesitate to use Ryan and Mr. Rooter again for any future plumbing projects.

We had a clogged tub the day before NYE, they sent a plumber out to unclog the tub precharged $65 for coming out. He gave us the price of $310 for the job. The plumber's machine broke while trying to unclog the tub. The plumber quickly left after notifying us his machine broke. He said someone else would come. They told me it would be a few hours before someone could come. We were leaving for holiday weekend so we had to reschedule for the following Wednesday. We had to wait all morning but a second plumber came unclogged the tub and we paid their fee of the remaining balance of 245. 3 days later it was clogged again, we called again and were told that the last plumber that was there had to be the one to come out if not they would have to charge us all over again.
Master Rooter is Denver’s Plumbing and Drain Cleaning Specialists For prompt, reliable, and friendly Denver plumbers, look no further than Master Rooter. Our Denver plumbers have set the bar high when it comes to plumbing services. Our team was founded on the highest standards of reliability and integrity. We are your #1 plumber in Denver, CO. Cleanliness, high standards, and dependability are not commonly associated with plumbers, but it’s the norm at Master Rooter.  We specialize in:
“Don’t assume that every Mr. Fix-it advertising his services in the local Pennysaver or on Craigslist is a licensed plumber,” says one New York plumber. There is no national standard for issuing licenses. Some plumbers are licensed by the state, others by the counties they work in. Check with your local city hall or chamber of commerce. They should be able to direct you to the appropriate source for a list of licensed plumbers in your area.
A plumber’s reputation depends on your satisfaction. As a result, any plumbing service professionals you book through Handy will take their responsibility to you very seriously. They will want to turn up on time, bring the right equipment and get the job done as professionally as possible. That way, they know you’ll leave them a good review and they’ll get more work! To give you further peace of mind, every plumbing repair done on the Handy platform is backed by the Handy Happiness Guarantee. This means that, in the unlikely event that you’re unsatisfied, Handy will work hard to make things right.

I call them October 16 because there was water around my house and inside it went through the slab, they said it was going to be 200 so gave them my credit card information, the guy came and shut off the water from where the meter is. Then he said he was coming back the next day to see where the leakage was. October 17 he came and checked the water pressure and said we had a leakage and it was going to be 5500 to replace 65 ft of water line, but we wanted just whatever was close to the house so he said it will be 3300 for 35 ft of water line. He asked for a credit card and I told him that I was going to give him one because the one you used the day before wasnt going to have enough credit but he said I could use the one I already had because the card wasnt going to get charge. That it was only a formality for him to be able to start working the next day. So the same day I checked my credit card statement and they had charge me with 1100.
We are members of St. Gertrude's Parish and we experienced a sewer back up in our basement. I saw BEST Plumbing listed in the bulletin and I decided to give you a try. The appointment was made between 2:00pm and 4:00pm. I received a call from our plumber at approximately 1:30pm that he was in route to our house. BEST Plumbing cleared roots out of our sewer line and operated a camera in the sewer line. They discovered a riser installed improperly, which was broken at the lateral connection. BEST Plumbing made proper repairs, placed sand and backfilled the area. Our plumber was extremely courteous, helpful, and very professional throughout the entire process. We will be BEST Plumbing's biggest fans and appreciate the service. St. Gertrude's Parish

Plumbing Repair Company

×