If you’re experiencing an issue with a toilet, drain, pipe, water heater, or septic system, contact Master Rooter Plumbing for reliable plumbing repair. Our emergency plumbers are available 24/7. Our staff is highly trained with extensive product knowledge. We’ll arrive promptly with the latest repair equipment, and never leave a messy work-site. Contact us for emergency plumbing repair in Boise, Eagle, Kuna, Meridian, Nampa, Caldwell, Twin Falls & Burley, ID, or to schedule maintenance.
Anyway, Mr. Rooter did the work relatively quickly (it took them longer than they thought due to difficult soil), and their folks were friendly. Everythings better now in drain-town. If Mr. Rooter's price was not 2-3x what it should have been my review would be much better. I feel like (and I guess this is the way some plumbers work) that they charged what they could, not really what it should cost (with profit, of course).

I contacted Mr Rooter to give me an estimate on a new tankless water heater I was looking for. Trevor came out, and he was the nicest guy and we went over all the details and information, and he told me he would give me quotes on two different systems, and I never got the quote on the second system. Their office followed up a couple times, and i had to ask for the model number for the Rinnai they were going to use, and i got all of that. I got the estimate from Tracie Hawkins in their office and i responded back to her e mail, the same day, asking for them to give me another estimate with the same Rinnai Water heater that i had been quoted with from other installers, and she never responded. Its almost a month later and I still have not heard back. I recommend that you try other plumbers if your going to be doing a large project. This was a $6000 plus project, i would have thought they might have had a little more interest in getting the job.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.

We had a clogged tub the day before NYE, they sent a plumber out to unclog the tub precharged $65 for coming out. He gave us the price of $310 for the job. The plumber's machine broke while trying to unclog the tub. The plumber quickly left after notifying us his machine broke. He said someone else would come. They told me it would be a few hours before someone could come. We were leaving for holiday weekend so we had to reschedule for the following Wednesday. We had to wait all morning but a second plumber came unclogged the tub and we paid their fee of the remaining balance of 245. 3 days later it was clogged again, we called again and were told that the last plumber that was there had to be the one to come out if not they would have to charge us all over again.


We deeply apologize that your quote was not followed up on. We value you as a customer and want to be able to provide help with any information needed, and we are very disappointed that this did not happen to your satisfaction. We will have a manager reach out to you to discuss what happened and rectify the situation. We appreciate the honest feedback and will work to better our service in the future. Read more
It was a bad experience with Mr. Rooter Plumbing of Las Vegas. Over the phone, I was quoted $79 to fix a clogged kitchen sink. The plumber was scheduled to arrive between 3-5pm so I took off work two hours early. Kenneth arrived at the door at 4:30pm and the price switched to $225 which was a total rip off. I told the plumber I was not happy but he didn't seem to care. He said "go ahead and write a bad review" so here it is. Needless to say I will never use nor recommend Mr. Rooter.
A representative came to my home because of sewer problem. He told me they don't do septic tanks and that's the problem then tried to charge me $498 for a visit which took only one hour. He only ran the line, but was unable to fix the problem. After I threaten to report them to the Better Business Council, he reduced the fee to $198. Then, he told me to get a membership which we be $298 and I can get 15% off next service. He then told me to call him after the septic company cleans the tank and he will run a jetser for $950, but he would give me a $15 discount. The septic company resolve the issue for $300. Mr. Rooter has already has a bad rating on consumer affairs, but I didn't realize his unethical practices until I called for service.
For over three decades, Snake 'n' Rooter Plumbing Company has proudly served the Greater Kansas City, Topeka, and Lawrence communities. Our family owned business was built on the foundation of “Quality, Service, & Integrity first”. From a clogged drain or leaky pipe, on to emergency plumbing repairs, our certified technicians can help you get it fixed when called upon. All technicians are required to deliver the clean and courteous service that you expect. We are available 24 hours a day, 7 days a week, with no additional charges incurred for service on night’s, weekends, or any holidays. With nearly 80% of our service calls completed with returning customers, we take tremendous pride in the level of quality and overall service that we provide on each and every service call executed. Any problem, any job, Snake 'n' Rooter Plumbing Company can handle it!

Plumbing Repair

×