Johnny Rooter Plumbing Inc. delivers superior service for all your plumbing needs at affordable prices. We are family owned and operated since 1968. All employees are background checked. We guarantee you will be satisfied with our fast, efficient services. You can trust that our knowledgeable and experienced staff will treat you with respect and do the job right. Call or contact us today to schedule a plumbing service appointment.
I had Mr. Rooter come out in 2015 and replace a faucet on the exterior of my house.  Pierce County  requires outside faucets to have to have the anti-siphon faucet.  Scott the gentleman that did the repair not only grossly overcharged me for the service,  but used the wrong valve.  So the next year 2016 it started leaking again and I called and this time Wayne came out and you could see he was obviously frustrated over the poor workmanship from the previous repairperson.  He replaced it with the correct valve, only to have it start leaking as well.  Unfortunately May 2017, I ended up in the Harrison Medical Center with a ruptured gallbladder and additional medical issue, and forgot to call them with the news that second replacement valve was leaking.  So yesterday I called and spoke with a lady at the office, explained the situation, and she said they would come fix it with no problems, seeing as my medical situation.  SO, Ben shows up at 5:00 or a little before and informs me it is out of warranty and it would be almost $400 to replace the defective valve.  Two valves both around $400 each, and I kid you not it literally takes 10 minutes to do the job as everything is easy access.  Mr. Rooter you are not only no sympathetic to a persons situation, but you are running a total scam.  I understand the jobs are more than likely averaged out....but you should charge by the job, not the average.  As I know the gentleman is a professional, but does not deserve  to make $300 off me for a 10 minute job and I am estimating $50 or $60 for the valve at your cost.  So the repairperson knew I was mad, and frustrated so he call his boss Jonathan, and their "fair" offer was half price.  You as a company are ripping people off.  Especially the ones that live paycheck to paycheck and are disabled.  I cannot even fathom the elderly whom are a fixed income and something major  happens.  Now here is the kicker, we use you as out plumbing company for our apartments in Seattle....Well not anymore.  Folks I suggest you call around and shop around and do not use these folks.

The Handy customer service team is online 24 hours a day, 7 days a week. If you have any concerns either before, during, or after your job, someone will be in contact with you to help make things right. No matter how big or small your job is, we’re confident that you’ll be satisfied by the affordable plumbers on the Handy platform. When you book local plumbing services through Handy, you’re in charge of when the work gets done. And should your situation change, you can always cancel or reschedule your appointment with at least to 24 hours’ notice.


Plumbing emergencies can't wait! Jones 911 Payless Plumbing Service in Detroit, Michigan, responds quickly and efficiently, preventing further damage and future repairs. Since 2001, we've been providing excellent plumbing services to homeowners just like you from clogged drains to busted sewer pipes. Depend on us to be there for you 24/7 in an emergency, a dripping faucet, or a complete plumbing upgrade. Call today and see what we can do for you!
The easy to install reinforced Wax Toilet Bowl The easy to install reinforced Wax Toilet Bowl Gasket features a polyethylene flange for floor and wall bowls. Packaged in a plastic sleeve in order to maintain its shape. Accommodates 3 in. and 4 in. waste lines (sold separately). Includes a 1/4 in. x 2-1/4 in. E-Z Snap brass bolt ...  More + Product Details Close
Mike was my plumber and he was fantastic! He was punctual, friendly, kind, and courteous! He diligently searched for the the unique part and replaced my bathroom tub drain. In addition, he replaced the vanity top, sink, and faucet in my guest bathroom. Both were well done. Mike worked fast and clean up after himself. The cost is a little pricey; however, I am a firm believer that you get what you pay for. I will request Mike's services again when I call Benjamin Franklin for additional services. Keep up the great work Mike. Ben Franklin management team - give Mike a raise!
Leaks in your sprinkler system aren’t just annoying. They prevent your system from properly watering your lawn. Our Denver technicians are trained to locate and repair leaks quickly and efficiently. We also fix defective sprinkler heads, clogs, and other issues. In addition, we can winterize your sprinkler system so you won’t have to worry about any problems when the new season starts. With our help, you can have the most beautiful lawn on the block. We are pleased with the role we play in keeping Denver beautiful.
The worst experience with a plumbing company ever. Don't believe a bit of their ad and commercial. Bunch of thieves. Start with the receptionists who are rude, unprofessional and nasty. You feel like you need to hang up right there. You get an appointment for next day. Next day, someone call you saying the man is on his way. Be there in 20 min. That goes for 30, then 40 then 60. You call the office and they lie saying he is stuck in traffic!!! It's about 11:00 o'clock am and it's best time of day to drive (maybe he stopped for breakfast at...) Then here he comes after 1:30 minutes. He checked the grinder by plugging the power cord, and started beeping and alarm went off then circuit breaker went off. He concluded in 3 minutes that it's an ELECTRIC problem and insisted that I call electrician.

Temperature Control Mechanical Services specializes in designing and installing complete comfort systems for owners of existing homes and buildings just like yours. We take special pride in the craftsmen we train and employ--a fact you'll notice immediately in the attitude and integrity they bring to your job site. Our entire company works hard to make your experience with us hassle-free and enjoyable. Should we make a mistake, we will do everything in our power to correct it to your satisfaction.
When a person has a blockage in their sewage system they often try to fix it themselves by adding an acid or a base such as Drano in an attempt to dissolve or dislodge the problem. These chemicals can get into the plumbers eyes [14]when the sewage is splashed during the repair. The plumbers skin during the repair does come into contact with the sewage water.[15] The owner of the toilet might not report to the plumber they have already tried Drano a highly caustic base .
A representative came to my home because of sewer problem. He told me they don't do septic tanks and that's the problem then tried to charge me $498 for a visit which took only one hour. He only ran the line, but was unable to fix the problem. After I threaten to report them to the Better Business Council, he reduced the fee to $198. Then, he told me to get a membership which we be $298 and I can get 15% off next service. He then told me to call him after the septic company cleans the tank and he will run a jetser for $950, but he would give me a $15 discount. The septic company resolve the issue for $300. Mr. Rooter has already has a bad rating on consumer affairs, but I didn't realize his unethical practices until I called for service.

The Handy customer service team is online 24 hours a day, 7 days a week. If you have any concerns either before, during, or after your job, someone will be in contact with you to help make things right. No matter how big or small your job is, we’re confident that you’ll be satisfied by the affordable plumbers on the Handy platform. When you book local plumbing services through Handy, you’re in charge of when the work gets done. And should your situation change, you can always cancel or reschedule your appointment with at least to 24 hours’ notice.


Benjamin is the best!  Our water heater just up and quit last week; after a quick Yelp! search we saw he was based in our town of Hercules, and he had a 5-star rating.  We now know why.  After a quick consult, he determined our heater was on warranty and advised us how to deal with the manufacturer for a free part replacement.  The part arrived a day later and we scheduled the repair, which took less than an hour.  The entire team at Bayz plumbing was courteous, professional, and on-time to the minute. The bill was exactly what they quoted us originally and everything is working great.  We can't recommend this crew enough for residential plumbing matters.
With all the freezing weather our city has had, my dad had a problem with his water pipes and I told him to call BL plumbing service. From the first phone call he made, the company gave him the most remarkable customer service. The dispatcher promptly made an appointment for him and within a couple of hours 2 workers were at his home working on the problem and fixing his pipes! The workers were very kind, helpful and extremely courteous to my dad. Not only was the work done quickly, but also, the cost of the repair was more than fair. I am so grateful for the service that was given to my dad and I will highly recommend this company to anyone needing plumbing work.
We called Mr. Rooter on a Thursday, due to a problem with a kitchen sink being clogged. Two employees of Mr. Rooter came out and said they were not able to remove the clog. They sent their camera through the drain and said that they believed we had a collapsed pipe. They said it would be necessary to dig up the area the pipe was under - and it would cost $4,000 (50% of it due immediately). They said they would send out workers on Friday. On Friday two servicemen came to the house and said they needed to excavate the cement In our office, located in the finished basement of our home. They jack-hammered out the entire length of our office room. Then they cut a hole in the pipe they had uncovered, and lots and lots of what they call "kitchen core" oozed out of the opening.

Our 14 year old water heater took a tank on Monday - Mr. Mohammad Bagheri and his co worker came out the next day and gave us an estimate. After dealing with our insurance we called Mohammad this morning (Thursday) to see if he could get us in and he said he'd be here this afternoon. Mohammad and his co worker saved our family! We were truly miserable without hot water. They squeezed us into their already busy day and showed up at 630pm in Marysville the exact time they had said in the morning. We were so grateful they squeezed us in and got us a new tank! They drove all the way from Seattle to Marysville! They had the whole thing installed and working within an hour and a half. Thanks so much Mohammad! Definitely will use and recommend again! Also prices were competitive and better than other companies. Great service.

There are few things worse than waiting for a local plumber after being given an 8 hour time window, while your sink is spouting water all over the carpet or your toilet is overflowing. Using the Handy platform, you can arrange an exact time for your plumber to arrive, which means you don’t have to take an entire day off of work to sit around and wait for them. The plumbers on the Handy platform have seen it all and they have the ratings and reviews to prove it.  We’ll match the details of your job with a reliable plumber in your area before you know it.
Mr. Rooter was the most price competitive of the 3 bids I had on sewer repair. Their initial project kicked off in a timely manner before being dragged down by delays. Eventually the project was "complete" - however no walkthrough or signoff occured. My project manager then quit Mr. Rooter. As the weeks went on I started to get calls asking for final payment, even got 1-2 offers to have people "stop by" to go over my project with me. Nothing materialized. Eventually they mailed me the paperwork and ran my credit card on file.
Many of our clients do not hesitate to get started because they know they can trust the servicemen of Service Professor. Further, they continue to use our services in their times of need because of the positive impact our technicians leave behind. Not only do we repair or otherwise address your plumbing problems, but we also leave you satisfied that you have chosen the best to handle your plumbing needs.

I am in town to help my  sister who just had a heart valve replaced and was returning home.  She needed a plumber to fix her shower, cold water only, no hot.  After days of calling around I found Mr. Rooter.  They were able to send people, Dale and Dennis, out right away.  They were great!!!  Informed me of what was going on, gave a fair estimate in spite of some additional problems kept to it and took care of the problem.  They were nice, personable, left everything clean and were downright professional.   Use them!!!!!
You can’t always plan for a plumbing emergency but knowing exactly what to expect for your repair costs can help relieve some of the pressures that come with a plumbing emergency. Our trustworthy plumbers will determine your problem and the price we quote is always the price you pay. Understanding the price upfront allows you to remain in control of your plumbing from start to finish while giving you peace of mind while we complete the repair.

When you have a plumbing issue that needs professional attention, look no further than Handy. No matter how skilled you might be at home maintenance, some jobs should only ever be tackled by a professional, and plumbing is one of them. When you book local plumbers through the Handy platform, you'll be booking a cheap but reliable plumbing professional who will know just where to look to find the source of the problem and who will have all the right tools and expertise to fix it. You'll never go looking for a "local plumbers near me" again!
I had a clogged main drain pipe. Mr. Rooter came out and unclogged it, but let me know it was going to clog again since all they could do was push through the clog, but not jet the main pipe since we didn't have a "clean out." We got a quote from Mr. Rooter, which seemed high (and was, based on after the fact research), but when the drain clogged a few days later we needed to get the system taken care of, and didn't have time to get other quotes (I tried, but couldn't get anyone else out that day for comparison).
The worst experience with a plumbing company ever. Don't believe a bit of their ad and commercial. Bunch of thieves. Start with the receptionists who are rude, unprofessional and nasty. You feel like you need to hang up right there. You get an appointment for next day. Next day, someone call you saying the man is on his way. Be there in 20 min. That goes for 30, then 40 then 60. You call the office and they lie saying he is stuck in traffic!!! It's about 11:00 o'clock am and it's best time of day to drive (maybe he stopped for breakfast at...) Then here he comes after 1:30 minutes. He checked the grinder by plugging the power cord, and started beeping and alarm went off then circuit breaker went off. He concluded in 3 minutes that it's an ELECTRIC problem and insisted that I call electrician.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
My husband and I found Spengler after a not so great experience with an a/c company over the summer. We called Spengler due to great online reviews and they did not disappoint! They came out the same day our furnace broke and offered professional service and were friendly. My husband appreciated that they explained all the options and what was actually wrong with our furnace instead of just trying to charge us a lot of money. I will definitely be using them again in the future.
Mr. Rooter was the most price competitive of the 3 bids I had on sewer repair. Their initial project kicked off in a timely manner before being dragged down by delays. Eventually the project was "complete" - however no walkthrough or signoff occured. My project manager then quit Mr. Rooter. As the weeks went on I started to get calls asking for final payment, even got 1-2 offers to have people "stop by" to go over my project with me. Nothing materialized. Eventually they mailed me the paperwork and ran my credit card on file. For $10K I have an allegedly fixed sewer and some paperwork from the city... However, I cannot recommend this company's customer service.

Plumbing Service Company

×