I called them out to take a look at our kitchen sink. When they arrived I explained what issues we were having and the technician said it would be an easy fix and should only take about 20 minutes. I asked how much and he told me it would be $391.00. I told him that I thought that was exorbitant and he said that, "I don't set the prices, I just go by what our system says." I called the office and asked for a manager and explained the same thing to him. He even seemed surprised by the price but then he asked someone else and they confirmed the same price. I explained to him that I thought the price was way too high for 20-30 minutes of work. He then asked me how do I know it will only take that long. I explained to him that even I knew it was only a clogged drain and that his technician told me that's how long it would take.


Contact us today so we can get started on your plumbing project. We might not be the first plumber you’ve ever used, but we will be the last one. Once you see the services we offer, you will realize you’ll never need another plumber again. Just put our number in your phone and contact us anytime you need a service. Our Denver technicians will be there in no time at all.
After going through another company who didn't know much about residential water heaters and basically scammed us I decided to call Bayz plumbing and I wish I called them first.  We called on a weekday during 6 or 7 pm and left a message and Benjamin called us back within minutes after leaving a message.  I told him what our problem was with our heater (Kept having to turn the water heater off and on as the hot water kept turning off all the time and after awhile there was no hot water at all) and he helped us over the phone.  Benjamin came over the next day to look at our Rheem water heater and let us know exactly what was going on and told us to call the company to order the necessary parts.  As soon as the parts came in we had Benjamin come back over to install everything (my husband and I didn't want to try and attempt and possibly fail so why not hire the professional) and he did it so fast! He gave us helpful information so it wouldn't happen again.  I can honestly say that Benjamin at Bayz plumbing was very helpful with useful information and knew exactly what he was talking about! I will recommend Benjamin at Bayz plumbing for their outstanding service and being very honest and not trying to rip us off unlike other companies.
It was a bad experience with Mr. Rooter Plumbing of Las Vegas. Over the phone, I was quoted $79 to fix a clogged kitchen sink. The plumber was scheduled to arrive between 3-5pm so I took off work two hours early. Kenneth arrived at the door at 4:30pm and the price switched to $225 which was a total rip off. I told the plumber I was not happy but he didn't seem to care. He said "go ahead and write a bad review" so here it is. Needless to say I will never use nor recommend Mr. Rooter.
Fry Heating / Cooling / Plumbing, is an Ohio (OH) Heating, Cooling, Air Conditioning, Plumbing, Heat Pump, Ductless Mini-Split, Water Heater, and Furnace repair, service, replacement, and maintenance Company located in The greater Toledo area. Fry Heating / Cooling / Plumbing employs only the best plumber for plumbing repair and the best technician air conditioner repair, furnace repair, and heat pump repair as well as all air conditioner replacement, furnace replacement, and boiler replacement. Fry Heating / Cooling / Plumbing provides emergency service to Toledo OH, Maumee OH, Perrysburg OH, Sylvania OH, Oregon OH, Ottawa Hills OH, Rossford OH, Northwest OH, South East MI, Lambertville MI, Bedford MI, Temperance MI, Erie MI, Sandusky OH, Bay View OH, Castalia OH, Marblehead OH, Lakeside OH, Port Clinton OH, Lacarne OH, Oak Harbor OH, Genoa OH, Fremont OH, Clyde OH, Bellevue OH, Lindsey OH, Woodville OH, Gibsonburg OH, Elmore OH, Vickery OH, and Erlin OH. So when you ask to find "A good heating, air conditioning, or plumbing repair or service company near me," you've come to the right place. To set-up a repair service estimate or replacement estimate, call (419) 472-1106. Fry Heating / Cooling / Plumbing services all furnace, AC, humidifier, filter, thermostat and water heater brands including Amana, Carrier, Bryant, Payne, Trane, Rheem, Ruud, Crown, Frigidaire, Gibson, Goodman, Lochinvar, Maytag, Weil McLain, A O Smith, General, Aprilaire, Honeywell, White Rodgers, Dynamic, Daikin, Mitsubishi, Fujitsu, York and Skuttle.
Hii need you guys help! Once my thermostat drop below the set temp , my furnace does not turn on and I was wondering what’s wrong with it. It happens mostly on cold nights. Sometimes I would have to go in the basement and turned the furnace power switch off then on and will come on once I switch it off then on.i also change the thermostat recently, so I don’t think that’s the problem
Our professional plumbers in Birmingham AL provide the best services in the area.  Latta Plumbing cares about your needs and we’ve been helping Birmingham area customers for over 30 years. All of our technicians are certified and receive continuous training so that they are always up-to-date with the newest techniques out there. We will always give you reliable plumbing services at affordable prices.
Thank you for taking the time to review Mr. Rooter Plumbing. We apologize you are not satisfied with the service you received and we will make sure that a manager reaches out to you within the next 1-2 business days to discuss the concerns you have.  We sincerely hope that together we can figure out a better solution in the future, to achieve 100% customer satisfaction.
The Handy customer service team is online 24 hours a day, 7 days a week. If you have any concerns either before, during, or after your job, someone will be in contact with you to help make things right. No matter how big or small your job is, we’re confident that you’ll be satisfied by the affordable plumbers on the Handy platform. When you book local plumbing services through Handy, you’re in charge of when the work gets done. And should your situation change, you can always cancel or reschedule your appointment with at least to 24 hours’ notice.
When you use Freedom Utilities you are dealing with one of the most knowledgeable water sewer repair contractors in Ohio. With thousands of drains cleared in the city of Columbus using only the latest technology. We can also provide CCTV inspections and very accurate diagnostic reports, including exact pinpointing of the problem causing the drain to block, on the spot recommendations.  
Anyway, Mr. Rooter did the work relatively quickly (it took them longer than they thought due to difficult soil), and their folks were friendly. Everythings better now in drain-town. If Mr. Rooter's price was not 2-3x what it should have been my review would be much better. I feel like (and I guess this is the way some plumbers work) that they charged what they could, not really what it should cost (with profit, of course).
At Rocket Rooter Plumbing, LLC, we are proud to be the preeminent septic tank pumping company in Lake County. Our highly experienced and skilled professionals can care for your septic system at all stages of its service life. We can install, repair, pump, clean, and replace your septic tank for you. With our help, you can always rest assured knowing that your septic system is properly cared for.
Many of our clients do not hesitate to get started because they know they can trust the servicemen of Service Professor. Further, they continue to use our services in their times of need because of the positive impact our technicians leave behind. Not only do we repair or otherwise address your plumbing problems, but we also leave you satisfied that you have chosen the best to handle your plumbing needs.
My parents are in their middle eightys and my mother is at home with cancer. They live in SaintAugustine Florida.My problem is their two toilets will not flush all the way down the drain. I. have been down there twice to help them but I cannot drive 1200 miles each time they have a problem.So for now I would like to know what I can translate to my father over the phone to remedy this situation. Thank you very much Ray Dupuis.
Benjamin is the best!  Our water heater just up and quit last week; after a quick Yelp! search we saw he was based in our town of Hercules, and he had a 5-star rating.  We now know why.  After a quick consult, he determined our heater was on warranty and advised us how to deal with the manufacturer for a free part replacement.  The part arrived a day later and we scheduled the repair, which took less than an hour.  The entire team at Bayz plumbing was courteous, professional, and on-time to the minute. The bill was exactly what they quoted us originally and everything is working great.  We can't recommend this crew enough for residential plumbing matters.
I am so happy to say I have found a plumber I can trust to do good work for a fair price and who is responsive.  Ben (owner) of Bayz Plumbing is experienced, prompt and professional. He gets right back to you to schedule a time, lets you know if he is running a few minutes late. He installed a new toilet for me: bought it, picked it up and installed it, removed the old one. Even anticipated I might want a self closing and had one on hand. He was right... I totally did want one but hadn't thought to inquire about it. That's the kind of small, thoughtful service that makes a good experience even better. Throughout the entire process, he was as tidy as could be, keeping the work space clean, taking care to cover his shoes for the carpet. Even his tool bag is tidy - a good sign in my book. Ben enjoys what he does and it's reflected in the quality of his work and customer service. Highly recommend.
toilets work off of siphon.more correctly it's the timely transfer of water from the tank to the bowl through the ports that starts the siphon and carrys the solids and water downstream,thus completing a flush.i also live in florida and due to lots of hard water everywhere can tell you that most likely the toilets are full of deposits and need to be replaced or are of poor quality.all of the toilets from home depot are trash i would suggest getting one from the factory or from a plumbing supply house.DO NOT GET A 1.28gpf...1.6gpf is still legal
We needed a sewer scope to include with the documentation for selling our house. The Company needed to reschedule and knocked $50 off the $250 they charge for this service. So far, so good. The plumber shows up and finds our clean out is inaccessible due to a stripped screw holding the cover in place. He decides the best route is to remove the toilet and perform the scope from there. He is super polite and didn't charge us for the additional effort required. Still, so far, so good. The scope work is performed and we are told there is a small root intrusion in the line. Now the fun begins... how small is small and how far out is it located? "We can't tell you, we don't know - you can see the video". We explain that we need a accurate report for our documentation. The plumber then prepares our bill and results but includes a reference to $5300 of recommended work. We have had no issues with this sewer. Adding a recommendation to the scope is not going to look good to a potential buyer. We ask for the recommendation to be separated out from the bill. Okay, they can do that. But, the invoice still shows the reference to the recommendation. We did not ask for a recommendation, just the scope. The plumber seemed to understand but referred it to his supervisor. The supervisor doesn't seem to understand. All they appear to want is to attach this $5300 to somebody - either us or a potential buyer. Did I mention that there are no problems with our sewer. We merely want full disclosure and the buyer can go from there. This recommendation that Mr. Rooter refuses to remove is a scare tactic that could affect the sale of our house. Thank goodness we're only out $200 and totally irritated with trying to explain this issue over and over again to only be stone walled. The solution is to use a different scoping service and make sure they understand what we need before we hire them. Now, my personal rant. Listening to their male centric misogynistic phone hold advertising is disgusting. Even though my husband handled this issue, I'm a trades woman and am skilled in construction and know more than average. Why Mr. Rooter doesn't supply their plumbers with a screw extractor or the skills required to simply remove a stripped screw is beyond me... Why the company can't provide a simple scoping of the line without an upsell is frustrating. We will not recommend their services or use them in the future. Update: Just got the written "estimate". Not even close to what we asked them to do. This place is only going to try to get into your pockets as deep as they can. We asked for an accurate scope of the sewer line (that's what we paid for).
The Handy customer service team is online 24 hours a day, 7 days a week. If you have any concerns either before, during, or after your job, someone will be in contact with you to help make things right. No matter how big or small your job is, we’re confident that you’ll be satisfied by the affordable plumbers on the Handy platform. When you book local plumbing services through Handy, you’re in charge of when the work gets done. And should your situation change, you can always cancel or reschedule your appointment with at least to 24 hours’ notice.
We partner with a third party ad network to either display advertising on our Web site or to manage our advertising on other sites. Our ad network partner uses cookies and Web beacons to collect non-personally identifiable information about your activities on this and other Web sites to provide you targeted advertising based upon your interests. If you wish to not have this information used for the purpose of serving you targeted ads, you may opt-out by clicking here. Please note this does not opt you out of being served advertising. You will continue to receive generic ads.

My Mom is in her eightys. I called a plumber in Aug 2012, replaced the McDonnell/Miller LWCO low water cut off 47/2 $675.. Same plumber was called Jan 8,2013 back. He trouble shoot the problem and replaced the same unit, yet I still have the problem. After the heat come on for about 15 mins/ goes off.the pipes connecting to the MM LOCO the vibrating starts, shakes, and makes a loud noise. The boiler is steam, I know it's old. Do I call the same plumber or call someone differently?
We have been around for nearly a century! Established in 1920, Bud’s Plumbing & Repair Service knows the exact needs of Evansville residents and commercial property managers. We know what products work best with certain properties, which solutions will give you the best value for your money, and what you can do to prevent the same problem from recurring.

Rooter Plumbing Co

×